آیا عمر عالم دین است ؟
 
اثبات حقانیت حضرت علی(ع)
فقط از منابع اهل سنت
 
 

می خوام براتون درباره ی علم عمر صحبت کنم و یه ماجرارو بیان کنم خیلی خنده داره

 

(( روزی عمر بر روی منبر در میان اصحاب خطبه ای خواند و اخطار کرد که هرکس زنی بگیرد و مهرش را از چهارصد درهم بیشتر تعیین کند بر او حد(مجازات با شلاق) را جاری می کنم و مهر اورا می گیرم و در بیت المال میریزم زنی از میان جمعیت صدا زد گفت ای عمر آیا حرف تو قابل قبول است یا خدا ؟ عمر گفت البته خدا آن زن گفت مگر نه آن است که خداوند در آیه ۲۴ سوره نسا فرموده ((اگر خواستید زنی را رها کرده و زنی دیگر بجای او اختیار کنید و مال بسیاری بر او مهر کرده اید نباید از مهر او چیزی بازگیرید عمر در ادامه گفت تمام شما از عمر برترید حتی زنان))

در المنثور از جلال الدین سیوطی ص۱۳۳ ج۲

سنن بیهقی ص ۲۳۳ ج۷

مستدرک الصحیحین از حاکم نیشابوری ص۱۷۷ ج۲

هه هه هه آقایون سنی آیا عمر اصلا تو طول عمرش یه آیه از قرآن رو خونده؟ حرفی که عمر زد بر خلاف آیه قرآن هستش خدا میگه چیزی از مهر آن زنها نگیرید و کم نکنید اونوقت عمر بر اساس چه حکمی جرات زدن چنین حرفی رو داشته

شمارو به خدا دست بردارید از این عمر برین سنگ کسی رو به سینه بزنین که با یامبر اتحاد نفسانی داشته

برین سراغ کسی که پیامبر اکرم دربارش فرمود ((انا مدینة العلم و علی بابها)) من شهر علم هستم و علی درب آن و در ادامه می فرماید هرکس که می خواهد به علمی دستیابد باید اول از درب علم که علی هست عبور کند.

دوباره تکرار می کنم  لولا علی(ع) لهلک عمر 

                                                اگر علی نبود عمر هلاک می شد

 



نظرات شما عزیزان:

علی ملایری
ساعت13:16---28 آبان 1392
هنگامی که از عایشه مورد جنگ جمل و دخالت وی در آن جنگ سوال شد با تاسف گفت: این یک نقدیر الهی بود، و چون در مورد علی (ع) جویا شدند گفت: آیا در مورد کسی سوال می کنی که محبوب ترین مردم در نزد پیامبر (ص) بود؟ و از کسی که همسر گرامی ترین اشخاص نزد رسول خدا بود؟ من با چشم خود دیدم که پیامبر خدا (ص) علی و فاطمه و حسن و حسین را در زیر لباسی جمع کرد و فرمودند: اینان خاندان و حامیان منند، رجس و آلودگی را از آنان ببر و پاکشان بفرما. من به رسول خدا گفتم: ای پامبر الهی، آیا من از آنان هستم؟ ایشان فرمودند: دور باش، تو از اینان نمی باشی.

تفسیر ثعلبی به نقل از مجمع البیان ج8 ص 357

و صحیح بخاری و مسلم به نقل از المیزان ج16 ص 336-337


خالد
ساعت21:24---19 ارديبهشت 1391
ممنون از این روشنگری های شما با این که من یه فرد سنی هستم با تطبیق این مطالب با کتاب هایمان دیدم چیزایی که نوشتین همش راسته- اجرتون با الله

رسوا کننده ی شماها
ساعت19:16---3 ارديبهشت 1391
به زودی در سایتم به تمامی این روایاتی که ذکر کردید پاسخ خواهم داد و آدرسش را تقدیمتان میکنم. منتظر باشید



باز هم مدرک بیاوردید ما پاسخگوییمپاسخ: چشم منتظر جوابتون هستم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 4 مهر 1392برچسب:, :: 18:0 :: توسط : سرباز امام عصر(عج)

درباره وبلاگ
با وضو وارد شوید!!!
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اثبات حقانیت حضرت علی(علیه السلام) و آدرس amiralmomenin12.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 24
بازدید هفته : 26
بازدید ماه : 25
بازدید کل : 25412
تعداد مطالب : 42
تعداد نظرات : 23
تعداد آنلاین : 1